Podstawy komunikacji medialnej dla NGO’s-ów [18.02]

Jeżeli chcesz skutecznie kreować wizerunek swojej organizacji, poznać techniki i narzędzia wykorzystywane w komunikacji medialnej, to szkolenie jest dla Ciebie!
Termin: 18 lutego, godz. 9:00-14:00
REJESTRACJA
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
- Jak zredagować informację prasową?
- Jak znaleźć newsa? Jak nawiązać i utrzymać dobre relacje z dziennikarzami
- Jak współpracować z mediami?
- Jak występować przed kamerą i odpowiadać na trudne pytania?
Prowadząca: Magdalena Malara-Świtońska
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ekspertka PR z 15-letnim doświadczeniem w pracy, jako dziennikarka i rzecznik prasowy dla największych polskich instytucji; m.in.: Stadionu Wrocław, Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia. Od kilku lat swoim doświadczeniem dzieli się prowadząc szkolenia dla instytucji publicznych oraz biznesu w dziedzinie Public Relations w zakresie: strategii komunikacji, komunikacji medialnej, komunikacji kryzysowej, kreowania wizerunku, wystąpień publicznych oraz efektywnego zarządzania czasem.