Skuteczny marketing w NGO – czyli fundamenty do projektowania działań w organizacji [31.03]

Zapraszamy na warsztaty wszystkie osoby zainteresowane budowaniem wizerunku marki swojej organizacji. Zastanowimy się, jak stosować narzędzia marketingowe do zwiększania pozycji organizacji pozarządowej, zyskiwania nowych donorów czy komunikowania o swoich wartościach.
Termin: 31 marca, godz. 9:00-14:00
REJESTRACJA
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
- Jak efektywnie zdefiniować swoich klientów za pomocą narzędzia Persona.
- W jaki sposób zbudować usługową propozycję wartości.
- Jak stworzyć dobry model biznesowy, który nie będzie jedynie kopią z rynku.
Praktyczne umiejętności, które zdobędą uczestnicy podczas warsztatów to:
- Umiejętność posługiwania się narzędziem Persona.
- Umiejętność posługiwania się szablonem modelu biznesowego.
- Umiejętność precyzyjnej komunikacji.
Prowadzący: Marcin Jerzynek,
HR Business Partner, wykładowca akademicki. Menedżer inkubacji przedsiębiorstw typu start-up w parkach naukowo-technologicznych. Autor kilkuset modeli biznesowych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z umiejętności twardych i miękkich (ponad 14 000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych).