Zapraszamy na szkolenie z wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach organizacji pozarządowych. Dzięki szkoleniu możecie poprawić obecność swojej organizacji w social mediach. Nauczycie się tworzyć angażujące treści, poznacie obowiązujące trendy, dowiecie się jak zwiększać zasięgi czy zarządzać grupą.

Termin: 5 czerwca | godz.9:30-14:30
Warsztaty odbędą się na platformie ZOOM.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.

Liczba miejsc jest ograniczona
 

REJESTRACJA

 

W programie:

  • Jak tworzyć strategię budowania marki?
  • Jak tworzyć angażujące treści?
  • Wykorzystanie multimediów w mediach społecznościowych. 
  • W jaki sposób zwiększyć zasięgi? 
  • Jak tworzyć i optymalizować reklamy w mediach społecznościowych? 
  • Jak tworzyć i zarządzać grupą na Facebooku? 

Prowadzący:


Mariusz Juszczyk
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.