Ulga językowa, prosty język, język łatwy do czytania – warsztaty [13.03]
Nauczymy cię tworzyć treści używając języka prostego, przejrzystego i zrozumiałego. Doświadczysz korzyści jakie daje prosty język. Będziesz miał/a okazję zmierzyć się z testem poprawności językowej.
Termin: 13 marca | godz.9:00-14:00
Warsztaty odbędą się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona
Program:
- Deklaracja prostego języka.
- Zasady prostego języka. Ulga językowa
- Sześć zasad efektywnego pisania.
- Dobre praktyki – przegląd.
- ETR – zasady tworzenia tekstów łatwych do czytania.
- Narzędzia wspierające proces tworzenia prostych tekstów.
- Quiz językowy.
Prowadzący:
Marcin Jerzynek
HR Business Partner, wykładowca akademicki. Menedżer inkubacji przedsiębiorstw typu start-up w parkach naukowo-technologicznych. Autor kilkuset modeli biznesowych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z umiejętności twardych i miękkich (ponad 14 000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych).