Wyniki konkursu na granty interwencyjne - 5. nabór
W dniu 14 grudnia 2023 roku zakończyliśmy ocenę merytoryczną wniosków w konkursie na granty interwencyjne w ramach projektu Projekt” Building Bridges – Civic Capital in Local Communities”, złożonych w piątej turze naboru, która trwała od 14.10.2023 – 14.11.2023.
W czasie 5 naboru wpłynęło 8 wniosków. 6 wniosków uzyskało pozytywną ocenę formalną i zostało przekazanych do oceny merytorycznej, 2 z nich otrzymały dofinansowanie.
Zgodnie z Regulaminem otwartego konkursu grantowego na granty interwencyjne, projekty powinny wpisywać się w dwa obszary tematyczne zgodne z programem CERV:
- Upowszechnianie wiedzy i budowanie świadomości dotyczącej znaczenia Karty praw podstawowych i traktatów UE.
- Działania strażnicze i wspieranie społeczności lokalnych w procesie budowania społeczeństwa obywatelskiego i partycypacji w tworzeniu polityk lokalnych.
- Wspieranie grup docelowych.
- Rozwój organizacji jako aktywnych podmiotów zaangażowanych w budowanie lokalnej demokracji.
Warunkiem otrzymania dofinansowania jest zgodność projektu z Programem CERV, wskazanymi w Regulaminie obszarami tematycznymi i typami działań oraz z przyjętą w regulaminie definicją interwencyjności, a także otrzymanie minimum 75% punktów (bez dodatkowych punktów strategicznych) oraz minimum 50% punktów za każde z kryteriów oceny merytorycznej. Ocena merytoryczna każdego z wniosków została dokonana przez 2 niezależnych Ekspertów, powołanych przez Operatora.
Końcowa ocena punktowa danego projektu stanowi średnią arytmetyczną ocen merytorycznych dokonanych przez dwóch Ekspertów niezależnie, oceniających dany projekt. W przypadku dokonywania oceny przez trzeciego eksperta ostateczną i wiążącą oceną jest średnia arytmetyczna z punktów przyznanych przez trzeciego eksperta i punktów przyznanych przez tego z dwóch ekspertów, którego ocena jest liczbowo zbliżona do oceny trzeciego eksperta.
Karty oceny merytorycznej zostaną przesłane pocztą elektroniczną do Wnioskodawców w dniu 14.11.2023
Listy wniosków po ocenie formalnej i merytorycznej: