Jeżeli chcesz, by Twoja organizacja była nie tylko widoczna na tle konkurencji, ale także była postrzegana w sposób profesjonalny i efektywnie realizowała stawiane przed nią cele, weź udział w bezpłatnych warsztatach, z których dowiesz się czym jest strategia PR i co można dzięki niej osiągnąć. Razem zbudujemy ją od podstaw i pomożemy Ci przeprowadzić analizę aktualnej sytuacji oraz dobrać narzędzia, które pozwolą lepiej komunikować się z otoczeniem, budując pożądany wizerunek Twojej organizacji.

Termin: 26 października, godz. 10:00-15:00

REJESTRACJA


Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.

 

 

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się: 

  • Jak określić cele komunikacyjne i grupy docelowe?
  • Big idea i przekazy – dlaczego są ważne?
  • Jak dopasować właściwe techniki, narzędzi i kanały komunikacji do stworzonej strategii?

Prowadząca: Magdalena Malara-Świtońska

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ekspertka PR z 15-letnim doświadczeniem w pracy, jako dziennikarka i rzecznik prasowy dla największych polskich instytucji; m.in.: Stadionu Wrocław, Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia. Od kilku lat swoim doświadczeniem dzieli się prowadząc szkolenia dla instytucji publicznych oraz biznesu w dziedzinie Public Relations w zakresie: strategii komunikacji, komunikacji medialnej, komunikacji kryzysowej, kreowania wizerunku, wystąpień publicznych oraz efektywnego zarządzania czasem.