Warsztaty "Podstawy CSR i Investor Relations" to kompleksowe wprowadzenie do kluczowych zagadnień związanych z odpowiedzialnym biznesem i relacjami inwestorskimi. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie integrować działania z zakresu CSR z komunikacją z inwestorami, aby budować zaufanie i poprawiać reputację firmy.

Termin: 30 sierpnia, godz. 9:00-14:00


Rejestracja

Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.

 

 

 

 

 

Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się:

  • czym jest CSR, jakie są jego główne obszary oraz jakie korzyści płyną z wdrażania strategii odpowiedzialnego biznesu.
  • zgłębią także podstawy relacji inwestorskich, zrozumieją, jak działania CSR wpływają na postrzeganie firmy przez inwestorów
  • poznają przykłady firm, które skutecznie łączą te dwa obszary.

 

Prowadząca: Magdalena Malara-Świtońska

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ekspertka PR z 15-letnim doświadczeniem w pracy, jako dziennikarka i rzecznik prasowy dla największych polskich instytucji; m.in.: Stadionu Wrocław, Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia. Od kilku lat swoim doświadczeniem dzieli się prowadząc szkolenia dla instytucji publicznych oraz biznesu w dziedzinie Public Relations w zakresie: strategii komunikacji, komunikacji medialnej, komunikacji kryzysowej, kreowania wizerunku, wystąpień publicznych oraz efektywnego zarządzania czasem.