Szkolenie dotyczące współpracy JST z organizacjami pozarządowymi dotyczące konkursów ofert i prawidłowości ich przeprowadzenia. Aspekty administracyjno – prawne.

 

Termin: 10 kwietnia, godz. 10:00-14:00
Rejestracja

Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM lub ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.

 

Warsztaty są skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych, przedstawicieli JST współpracującymi z organizacjami pozarządowymi.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się: 

  •  jakie są Podstawy prawne przeprowadzania ofert konkursowych w jednostkach JST
  • jakie są elementy oferty konkursowej wykorzystywanej przez samorządy do powierzania zadań publicznym organizacjom pozarządowym
  • jak wyglądają regulaminy ofert konkursowych
  • jak prawidłowo wypełnić ofertę, którą należy złożyć w otwartym konkursie ofert