Jeśli chcesz, aby twoja organizacja została zauważona, naucz się efektywnie opowiadać o tym, co robisz. Warsztaty ze storytellingu pokażą ci narzędzia, które warto używać redagując treści na stronę www czy media społecznościowe.

Termin: 22 maja | godz.9:00-14:00
Warsztaty odbędą się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.

Liczba miejsc jest ograniczona

BRAK MIEJSC

Program:

  • Definicja storytellingu i miejsca jego zastosowania w organizacji.
  • Znaczenie emocji w tworzeniu opowieści.
  • Historie zamknięte w trzech aktach.
  • Morfologia bajki – jak możemy z niej skorzystać tworząc treści?
  • Archetypy bohaterów.
  • Waluta społeczna i wartości w tworzonych historiach.
  • Znaczenie konfliktu w opowieściach.
  • Koncepcja Kurta Vonneguta.
  • Zabawy z chronologią w opowieści.
  • Storytelling menedżerski, czyli jak poznane narzędzia można zastosować w procesie zarządzania organizacją.
  • Przykłady zastosowania storytellingu przez organizacje.

Prowadzący:


Marcin Jerzynek
HR Business Partner, wykładowca akademicki. Menedżer inkubacji przedsiębiorstw typu start-up w parkach naukowo-technologicznych. Autor kilkuset modeli biznesowych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z umiejętności twardych i miękkich (ponad 14 000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych).